Direktlänk till inlägg 27 augusti 2009

Blaab

Av beatrice - 27 augusti 2009 17:26

Jag valde fel kläder idag. Det såg ut att bli fint. Shortsen var inte så uppskattade när det blåste snålt och halvregnade på eftermiddagen...

 Jag åkte hem för att plgga teori. Det gick inte bra. Jag har inte ens försökt leta upp boken än.. Leta och leta, jag antar att den ligger mitt på golvet i mitt rum. Men ändå. Du fattar principen. Såg lite film med Cathrine, ustav och Gabriel men orkade inte med..  Borde fan ta och plugga lite i den där körboken. Kanske läsa lite i boken till svenskan också. Vääärt! Jag säger ju att jag är grymt taggad på allt som har med plugga att göra!!!! Jiha.... Imorgon är det skolfoto. De fick för sig att det skulle vara partytema. Kul. Verkade som många var superpgga på idén efter typ en timme. Verkligen. Haha, vad misslyckat.. Grå dag idag förresten. Skönt att Johan var här imorse, dagen kunde väl inte börjat bättre iaf :) ..Trots att vi knappt sov en blund under natten. Vet inte varför? Hmmmmmmmmmmmmmm..

Förresten på tal om ingenting(som resten av inlägget). Jag ska ta tag i mitt liv och börja trna. Skönt, jiha, önska mig lycka till!!!!!? Ska ju mönstra 31sep-1okt, lär gå skitbra! Typ kanske inte. ...Om jag inte börjar träna lite det vill säga(i)

MMMMH. Äh städar  lite på rummet innan jag pluggar.. Är kissnödig också. Hej!


we're going outside

and take it all in

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards