Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av beatrice - 16 augusti 2009 13:01

Jag minns varken vad eller när jag skrev senast. Det har inte riktigt funnits tid och ork. Kanske inte nog bra bredband heller. Det är rätt kasst i stugan, måste sitta på alanens nedersta trappsteg. Det är inte så värt om det är tusen miljoner mygg eller fladdermöss, eller helt enkelt kallt. Jaja. Jag är hemma. Hemma huset skåre. Jag ve tint ehur det känns. Plötsligt blev allt som valigt. En går vardag. Snart börjar skolan igen och det.. Jag vet inte vad jag tycker riktigt. Det är mycket som har hnt i sommar, många gänser som har tänjts. Kanske anaingen för mycket. Det var varit ett speciellt lov. Långt men kort. Jävligt underbart bra, samtidigt inte. Jag har jobbat lagom mycket. Skönt. Tre eller fyra dagar i veckan. Då klarar man längre tid. Jag tror jag höll på sex veckor. Fick vara ledig under Fryksdalsdansen, lyckades matcha mina lediga dagar med regnfria, vilket va sjukt tajmat(taj mat hahahahaaahahah!). Det har rots allt hunnis med en hel del. Det började ju med skolavslutningen hos Linnéa. 9 grader och regn, precis heeeeela kvällen, jiihha! Sen var det ledighet en vecka, jag och Johis myste allt vi kunde. Sedan jobbade jag i två veckor. Mammi och pappi renoverade köket i stugan, blev dretbra! Baaahhh.. Jag, Matti, Sofipuddi, Male och Linnéa drog ner till Hultaaaaaaaan!! Där vare supe, knulle å åke hiss som gällde iaf! Hmm.. Blev inge knulle eftersom Johan var hemma och nån hiss vare svårt att få tag , men supe, deeet gjorde vi! Matilda i sjukstugan och ptjaa.. Resten vet ni ju..;) Väl hemma igen var det jobb och jobb och jobb. Tills Fryksaldsdansen, jag bjöd breudarna upp till stugan för jag skulle fylla år, en riiiiiktig pangkväll, jiihoo! Så jävla BRA. Jag fyllde 18, supermysig dag. Kärlek! Dagen efter fyllde min egnaste gosigris 21, vi sov hos mig och mamma och pappa kom in och sjöng för honom, haha gulligt:D Han fick en golflektion, gick riktigt bra! Var ner till Ikea nån dag och köpte lite grejer till köket och Johis köpte med massa grejer till hans rum.  Får väl fixa till lite!:) Det blev lite exta jobbdagar. Jag och Matti hade sån abstinens till vine sen Hultsfred så vi körde tvåmansparty hemma i Karlstad en helg. Så  var sjuuuuuuukt! Jag våldtog min dator, har hittat många konstiga bilder. Ungeför vid 22.30 är det svart, inte en jävla aning om vad som hände Tur att Matti berättade för mig när vi vaknade i soffan(!!?) dagen efter. Minns dock en skön spya.. Hmm, sjukt stabilt. Galnaste fyllan någonsin?! Hahahahah, shit. Dagen efter dog vi till Lollo och körde loss på några vinare även där! Dock men lite mer folk är bara vi;) Nu i helgen var vi hos Sofia i Arvika och festade två dagar igen, Hamnfesten vafaan! Hahah.. Dock en sjuuukt dålig avslutning på dag nummer ett. Jag vet inte vad jag höll på med. Johan. Du är nummer ett för mig, det finns ingen som du. Fan att jag ska hålla på så när jag är full. Aldrig mer alkohol? HaAHahah, joooooo! Men jag ska sluta vara så jävla idiotisk. Smart drag.

Kom hem idag. Slut, verkligen skittröööött. Mamma och pappa flyttar hem från stugan idag. Jag vet inte vad jag känner. Som sagt, tillbaka till vardagen. Sommarstugan är en flykt. Det är avslappnande. Det finns inget bättre än Sunne på sommaren. Men jag antar att sommaren är slut nu. Ingen åervändo. Hösten står för dörren. Shit.

Cathrine är hemma. Hon har lite semester i pluggandet. Hon ska ju bli prälle! Coolt;d Johistois följer också med. Skönt. Vi behöver prata. Mycket.  Så är de skönt när systeryster är hemma. MMMMMH.. Nu ska jag återgå. De kanske kommer hem snart?  Tjåkigt att vara självsing. Oscar underhåller mig iaf, tack pånkis:*


if your love was all I had in this life

well that would be enough untill

the end of time

/b

Ovido - Quiz & Flashcards