Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av beatrice - 20 augusti 2009 13:05

Men vad? Har skolan börjat igen? Tydligen. Jag kände allt igen mig i morse. Verkligen hur sen som helst. Super super supersen, trots att jag gick upp i god tid. Det slutade med en kanonspurt upp till busshållsplatsen för att sedan eftersvettas sådär lagom skönt, mmmmmh, i'm back!! Men det var nice, träffade Soffytoffy vid skolan innan vi vandrade in till sundstas aula, träffade resten att gängen. Deeee eee niiiiice! Många många nya barn började ettan. Ser inte skillnad på dom och tvåorna. Förra året visste man ju vilka som var äldre, sånna som var yngre, och tja, de som var jämngammla. Nu är det bara yngre, allaihop. Förutom de som är som oss(verkligen oss, schitzofren??). Kännes mig skitstor, typ nr nästan upp till taket, jääää.. Eller inte. VaD? Inte jättepepp på skolan, men nu gäller det fan att ligga i. Bara ett år kvar, bara ett år kvar! Aldrig att det får bli som i 2an, hahahahahah! Så jävla kasst så det finns inte. Vet inte ens om man kan räkna att jag har gått i tvåan? La inte ner mig nånting, herregud.. Dåligt. Dum Bea. Jag ska vara duktig nu. Lovar!! Projektarbetet.. Gaaah, nu gäller det! jiiihhoo

Efter skolan var det som vanligt. Drog en veva på stan med några breudar, fixade lite, nackade lite bajs och annat trevligt. Sedan fic man skynda hem så man fick lite krubb. Dock var itne min kära syster hemma, som jag trodde. Meeeeeen... Jag fick väl göra iordning nåt att äta ändå. Kanske ska plugga lite teori. Och kaaaaaaaanske packa upp alla väskor.  Kom hem med ALLA grejer från stugan igår. Jag har inte ett klädesplagg i garderoben. Fick rota långt ner i nån västa efter trosor imorse, det är illa! Hmm, funderar starkt på att fixa det där.. Måste in till stan också. Kanske. Om inte mamma fixar min klocka. Var och bytte den jag fick när jag fyllde år. Kände mig lite tantig i den. Bytte nån ny, men det var lite strul med kort och grejs, så jag skickar mami daa..


Men fan, alltså ärligt, jag är så jääääääävla opeppad på skolan! Vad är detta?! Alla andra år har man tyckt att "ja fan shit det är riktigt ul nu i början, träffa alla igen" oh blablablabla.. Jag har ju träffat alla i sommar, riktigt mycket, så det blev ingen happening att se alla igen. Haha, och plugget är man inte så sögen på.. Men vafan, jag ska tagga till nu! Inte som förra året, inte som förra året! Jiiiihhha, here we go! Nu ska ajg på toa. HEJ!


it's all in your minde

/b

Ovido - Quiz & Flashcards