Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av beatrice - 26 augusti 2009 17:40

Det är onsdag och jag är ledig. Ingen skola. Projektarbete hela dagen, men kursen hr inte börjat än. Slappt... Jag åkte in til stan vid 12tiden och mötte upp Ida och Annika. Lunchade på Melkers och snackade massa blarra i några timmar. Ida skulle iväg till pållarna senare och jag behövde till körskolan. Är jag inte duktig, åker och pluggar sådär frivillig? Gjorde två test, tog lite tid.. Gick nog ganska hyffsat för att vara första gången och ha läst två kappitel i boken, hehe.. Åkte ner till Ica sedan, köpa lite hårfärg med det fanns väl ingen bra. Hämtade lite koder jag hade fått på posten också innan jag togg bussen hem. Slappt, småduggade ju så jag åkte de två kilometrarna. Fick fint sällskap av Sundin också, aldrig fel :)


Johis ringde och sa att han kommer. Jaaaaaahaaaaa...! Det var ju mysigt :)

Kanske behövs lite uppladdning av honom för att orka med  8.30-17.00 imorgon och fredag med grafisk. Tycker det var lite vääääl elakt och lägga ett såpass långt pass på fredag.. Tanta! Jeeeey... På lördag förmiddag kommer släkten hit för att fira Cathrines 23årsdag. Sedan på eftermiddagen när de åker mot Göteborg igen åker jag med till Säffle, Matti bjur till kräftskiva+ Harrys å bakfickan, haha så jäääävla nice! :D

 AAAAAAHH, men på återseénde.


you've got that something

/b

Ovido - Quiz & Flashcards