Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av beatrice - 24 augusti 2009 23:40

För ett år sedan blev du och jag; Vi. Johan och Beatrice.

Ett år.  Det har gått så fort..! Det kunde lika gärna ha varit fem månader sedan. Året har gått så fort!  Men när jag tänker efter.. Det var längesedan jag var hos Martin första gången, längesedan jag såg hela dig första gången, längesedan vi hade grill/förfesten hos dig i början av oktober. Det var längesedan vi hade sex första gången. Längesedan jag sov hos dig första gången, du hos mig.. Längesedan det flaggades på våran tvåmånadersdag, då vi festade hos Matti och Alex och gick ut i skogen, hahah! Längesedan vi firade nyår tillsammans, vi var i Göteborg, vi festade hos Putte och åkte ut till Björkdal. Längesedan vi började lita på varandra, säga stora ord till varandra, älska varandra...

Självklart har vi haft våra svackor, men jag vet ändå.. Det kommer att det kommer vara du&jag. Alltid. Jag kommer inte kunna släppa taget om dig. Jag älskar dig av hela mitt hjärta. Och vi är starka. Det har vi varit från dag ett. Och det kommer vi vara till sista dagen.. Inga ord i världen kan förklara mina känslor. Och idag är det Våran dag. Man blir extra påmind om vad vi varit med om, vad vi är och vad vårat förhållande är.

Erik Johan Christoffer Pettersson, jag älskar Dig.



Idag skulle vi ut på picknick. Men eftersom både jag och Johan är överkänsliga mot mygg och det var svärmar av dem så fick vi nöja oss med att sitta på uteplatsen hemma och mysa. Sedan gick vi in och bakade, gjorde iodning bakelser åt varandra. Bastun stog på under tiden. Mdan "bakelserna" skulle stelna, skålade vi med vin i bastun för vi är så bra C: Maaaaassa mys kan man säga, dusch och sedan åt vi dom där vackra bakverken vi gjorde, sedan somnade jag i hans knä framför TVn. Underbara dag.. Underbara Du. Jag kommer aldrig glömma våran förstaårsdag.


Nu ska vi krypa till  kojs.. Tjött!

kärlek

/b

Ovido - Quiz & Flashcards