Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av beatrice - 28 augusti 2009 16:26

Ööööh.. En jobbig morogn. TROTS... Att jag gick upp i god tid. Konstigt att det blir stressigt ändå. Bytte kläder ett antal gånger och vände upp och ner på huset på jakt efter ett linne. Hittade det aldrig och funderar faktiskt fortfarande på var det kan vara... Det hela slutade med att jag hade samma kläder som jag hade tagit på mig från första början. Bravo. Sprang förresten bafota till bussen, med två par skor i väskan. Hur kommer sig detta? Hann helt enkelt inte tag på mig någon utan dem. Hmmm.. Hann inte riktigt med att sminka mig heller, så det var bara påkletat eyeline. Haha åh vad vackert med bara eyeliner och ingenting annat?! Ja. I vilket fall hann jag med bussen och fick sminka mig o platta håret i skolan. Grrrrreat. Skolfoto idag förresten. Nämnde det igår väl? Sista skolfotot, uj uj. Grejer. Och grafiska hela dagen också. Jag hann klart med alla uppgifter, rääääätt så swejjt! Slutade tidigare å jag, Lollo, Linnea och Carro fick springa till bussen(oh really, once again?!) och jag hade förbannat ont i fötterna. Dumma skor.. Åkte hem och fikade med mammi och Gabriel. Johan och pappa kommer om någon timme eller så.  Det blir feijnt!

Imorgon kommer släkten en sväng och sdan bär det av  till Säffle på kräftis! Jiiihhha! Sofia har spått vädret, det blir DIMMA! Feeeeeels good! Men jag tror no trots allt att det blir snarare.. Tjockt fet rök! Så jeeeevla nice :D Harrys och jag får inviga mitt legg, haha! Nej förresten, jag köpte ju ciggaretter åt Lönn; "öööh... sånnadär prince malboro. eeehh, eller?". Känns gött (y)

Jaja, jag har på känn att det kommer bli en minnesvärt helg, GILLA PÅ'T! ..Bare dä inte regner...! Färgtema ju, åååh herregud! Hahah, swejjt som sagt!


I've got soul

/b

Ovido - Quiz & Flashcards