Alla inlägg den 5 maj 2009

Av beatrice - 5 maj 2009 18:14

Hahahah, alltså Soffy var ju på gång idag iaf! Jävlar vad störd, jag döör! Vi och Linnéa fixade present till Malle efter skolan idag. Fick även med ett par örhängen till mig, vilket jag själv tyckte var väldigt duktigt! GRÄJT. Jag tror det blir braaaaaaa, och på fredag blir det partyharty. Riktigt nice, i skåre liksom hur chillbill är inte det?? :DD Hahah, Mallebinda fyller ju trots allt 18 just den dagen, den 8 maj. Det är ju sweeeejt :D På tal om Mallebinda, det är extrapris på bindor och tamponger på Kicks på Duvan! Varför detta???! Jag och Puddi tyckte detta var aningen lustigt och funderade starkt på att köpa med ett paket till Malle, heeehehehhe... Det återstår och ser på fredag, vad som väntar sig i paketet ;)


HAHAHAHAHAHAHA! Men grejen idag då! Jag berättade ju i förra inlägget in senariot då jag låg på badrumsgolvet hemma hos MAtilda med, trosor o strumpbyxor i knävecken och kjolen i midjan.. Värmde mig på det varma golvet?! TYDLIGEN HADE MATILDAS MAMMA KOMMIT IN!!!?!!??? HAhahahahahahahahhhhhhahaha! Jag dööööööör, så jäävla pinsamt så det är inte sant! Och jag var ÄRLIGT TALAT(carro), inte särskillt full, men jag har absolut inget minne alls om detta? Matttttes mamma ens? Jag har ett vagt minne av att Carro kom in? ..Men jag antar att det inte var Carro, utan mamman.. Jag vågar mig nog aldrig tillbaka till Säffle..?! Hahahahah... Illa :o


Det var min dag, fy fan vad bra hahah:D

Nu ska jag damsuga på övervågningen och antagligen damtorka på mitt rum innan jag duschar.. Fan att jag inte tränade idag då  :( Jag har blivit så jäävla fet och slö, hahaha... ILLA! :(


gotta be ready, hope

that you feel the same

/b

Ovido - Quiz & Flashcards