Alla inlägg den 26 maj 2009

Av beatrice - 26 maj 2009 14:27

Jag gjorde faktiskt iordning mig ordentligen imorse. Vad får man tillbaka? En inställd lektion efter en cykeltur i motvind till skolan.. Jag blev inte glad. Fick så snällt cykla hem igen, hem där Johan var. Det var visserligen inte så dumt, men ändå. Blir så sur.. Bojkottade sista lektionen som var engelska, för ja blir så jävla trött på skolans otydliga värld.. Tydligen skulle jag ha haft muntligt nationellt i engelska. Men ja antar att det inte är mer än att ta det på fredag. Då jag dessutom har slutprov i matte B. Pluggar faktiskt ganska seriöst inför det. Vill faktiskt ha braaaaaa betyg..! Nu väntar jag mest på klockan.. Ska in till stan, teorikurs.


Helgen. Uj uj uj.... Kolsnäs. UJ..! Det var en konstig kväll måste jag säga. Först på dagen var vi i mormor o morfars sommarstuga, morfar fyllde 77år, så vi firade honom och sånt där. Mysimys. Sedan skjutsade Gabriel mig och Johan till Johans kompis Markus. Där blev det förfest och grill, härrrrrrligt! Ecken var i sitt esse, hahah..! GOTT FOLK :))) Nån engelsk kille som myttade sönder, nån dretfull stockholmare(eller vad han nu skulle föreställa att vara?), jaae jae, det var härlig blandning, gillerr't. Väl vid Kolsnäs skulle Johan och Patrick gå in till Sunne och lämna mina och Johans grejer, jag och Malle gick ner mot Kolsnäs och plötsligt kom Ronja och Ronja II, jiiiiiiihhhhaaa :D Ja, vi betalade dom där jävla 200:- för att vara där i två timmar eller nåt, hahaha ovärt :D  Har ett vagt minne av Grottan och att Ronja drog med mig in på Verkstan, haha skön :D Ronja II bjöd på cider och öl ut baren och sedan var det nog dansgolvet som gällde. Så jäääääääävla mycket folk, herre min kôrs! :o Riiiiiiktigt roligt, fy fan :D Dansade med Johans kompis Robin och Ronja och Ronja II förstann... Plötsligt ståg johan där med mördarblicken på mig.. Hmmm.. Men när det var en kompis till honom jag dansade med va det tydligen ok.. Hmmm.. Vi gick ut iaf. Jag blir dragen i armen av Johan av någon anledning och jag i min tur drar i Robins. Sedan minns jag ett leende och ett "jävla fitta". Jag skulle sätta mig på en bänk med Patrick och Johan försvann. Vi gick en sväng på udden och snackade. Det kändes bra. Johan kom tillbaka och vi var på väg ut. Jahaa... Vi letade efter Martin och hittade honom. Vi skulle tydligen hem och Patrick försvann på vägen..? Jag, Johan och Martin stog uppe vid Selma när Johan säger "nu kommer han". Eeeh, jaha där kommer Daniel. Det kändes väl inge vidare bra. Jag tror att jag först då började fatta vad allt handlade om. Bråk och Martin blev utslängd och det var Daniels fel.. Johan var inte glad. Sen, av någon anledning skulle jag prata med Daniel, för jag var totalförbannad. Åt Martin. Minns att jag frågade vad fan han höll på med och att han skulle ta av sig de där förannade solglasögonen för det var inte soligt ute när klockan är två på natten.. Kom in på massa andra grejer, det var konstigt och att jag inte kände igen honom. Jaja, men ändå. Det kändes underligt att jag snackade med honom.. Och att Johan gjorde det?! ;o Hmmmm.. Vi fick skjuts hem till min stuga och ptjaa. Sängen snurrade när jag vaknade på morgonen också. Gött..........

 Var hemma och sa hej till Bobo och kattungarna hos Johan en sväng i söndags. Det var våran 9månadersdag, mmmmmmh :) Seda åkte jag till farmor och farfar för att fira farmor som har fyllt 76år :) Sedan åkte vi hem och Johistois följde med :)


Jag har lite ångest för jag inte var på engelskan. Men jag var ju trots allt till mekom, men det var ju inget. Fan var irriterande.. Imorgon är jag iaf ledig, ingen kurs på hela dagen och ledig torsdag förmiddag, kursen avslutat. Jääs.... Slappt.


Nu ska jag byta om och åka/cykla in till stan. Måste köpa p-piller innan vi åker hem också. Så måste jag in på smyckesbutiken.. Jag fick massa smycken av farmor som hon hade fått från Inga-Maja. Fick hennes förlovningsring, shit.. Det känns. Ett bismarckhalsband, bismarckarmbalnd två till guldringar och en hel del andra smycken. Otroligt. Ska lämna in ringarna så de slåt ut dem lite, de är lite små. Och putsa upp dem lite och sånt. Det käns, igen.


Ja, nu går jag då.

I can see how it all began

/b

Ovido - Quiz & Flashcards