Alla inlägg den 7 maj 2009

Av beatrice - 7 maj 2009 10:16

Meeeeeeeeeeen hhaaahh vad ovärt att vara i skolan. Jag har inte gjort ett skit sedan jag kom hit. Jag vart ju klar med min layout till King igår och flyttade bara över det till rätt ställe idag. MMMMMMH, roligt. Och det regnar ute och jag har inger paraply med. Det suger balle.. Och jag är så jääääävla skoltrött så jag allra helst bara vill lägga mig under ett täcke och glömma bort allt. Blä..


Party blir iaf imorgon, det blir nog bra. Jag är fan taggad, och det blir att dränka alla tankar och bekymmer i vin och sprit. Tack, skönt.. Ingen spya i chipsskålen dock. Men samtidigt är jag rädd. Jag är livrädd. Jag och Johan har bråkat så jävla mycket på senaste.. Nej, kanske inte bråkat sådär, men det har vilket fall inte varit bra och det tär på krafterna. Och eftersom v ska festa tillsammans imorgon kommer det blli tjaffs som vanligt. Kvällen kommer börja bra hos Malle, jag kommer vara cpledsen när vi drar hem och det kommer sluta med försoningsex, även om jag inte är glad. Ähh.. Det är oftast så när vi festar med mina kompisar. Men jag hoppas innerligt att det skulle kunna få vara bra rät igenom.. Snälla, väl?


Inatt åkte mamma och pappa till Frankrike. Visserligen bara till på söndag, men ändå. Jag ska sova hos mormor och morfar. Vägrar att vara ensam på kvällen.. Tråkigt bara att Johan inte sa lite tidigare att han kunde komma ikväll, så kunde vi varit hemma. Jeyjey, det blir nog mys att träffa mormor och morfar också. Det var ett tag sedan. God mat och sova tidigt, haha gott :) 


Det kanske vore att skriva om layouten nu. Massssssa ordbajs, yummie.

Jää, Putte och Glenn kör hinderbana idag på idrotten förresten, gött dah! 


where are you?

/b 

Ovido - Quiz & Flashcards