Alla inlägg under mars 2011

Av beatrice - 16 mars 2011 12:45

Inatt var du tillbaka hos oss.

Du log åt våra tårar. Vår förvirring och åt vår lättnad.

Du sa att allt var ett missförstånd.

Allt var som förut. Som vanligt.

Du var tillbaka, ni var tillbaka.



En månad idag.

Jag kan inte förstå någonting.

Av beatrice - 15 mars 2011 12:52

Om jag säger såhär;

Oslo City borde fixa centerfester oftare.

Så sjuklig kväll, så jag.. Vet inte.

Kvällen skulle nog kunna sammanfattas; HÄJHÄJ.


<3

/b

Av beatrice - 8 mars 2011 21:13

Nej. Det blev ingen semla för mig idag. Däremot en jävla massa brownie. Hmmmm.. Det känns inte så superbra nu faktiskt. Tjockkkkka och massa ont i magen.

MEN! Imorgon förmiddag ska jag med Hanna till grymmet! Huuur bra är inte det då?! Kjempegreit dah... Önska mig lycka till :)

Nu väntar mat, sen sova.. Klockan är mycket ju, kvart över nio.


/b

Av beatrice - 7 mars 2011 22:07

häjähäjäääjjjj.


BRA helg ändå :) 

I fredagskväll kom Oscar hit. Kul att se honom, har inte sets sen.. Minns inte, i somras/höstas? Men riktigt bra, käkade mat drack vin, öl och så till sent. Då somnade jag medan Johan, Pånk och en kompis till Johan som kommit över drog ut. Jag nannade gott ända till dagen därpå, då jag skulle upp och jööbbe.

När vi stängde kom restan av jobbbarna och hjälpte mig och Emma att stänga, fixa översvämningen(gött!) etc. så åkte vi till den där restaurangen. Den hette Ankan.. Fast på franska. Jag orkar inte googletranslata det nu.. Sjukligt flott restaurang! Käkade sjurätters, chill! ;) Efter detta begav jag, Evve, Eric och Hanna, oss hem till mig. Johan, Oscar och Jerry förkrökade, vi gick ut, splittrades, blev arga på alla 20ställen(eeeehhhee), gick hem, sjukt kallt. Jag förfrös nog rumpan, för jag har typ ont fortfarande(?).

Jag somnade ifrån eftersnacket, i vetskapen om att jag ska på Robyn 18 mars.

Och ja, det är faktiskt så. Haha :D  På middagen berättade vår chef att det var en som hade fått 100% på Mr X(mistory shoper). Alltså lika med två biljetter till Robyns utsålda konsert på Spektrum. AAAAH, men stort grattis till mig då, för det råkade visst vara jag :D weeeeiii, helt stört nice!! :D Får pappret coh biljetterna imorgon. DET. ÄR. RÄTT. FINT. :).


Gårdagen spenderades med en bra pånk på Aker brygge, med bra prat och allt sånt. Fintfint. Somnade strax innan 01.00 Imorse var jag på jobbet 07.00 Nu är jag trött. Jag funderar allvarligt på att lägga mig faktiskt. NU.

Hahaha, kul att jag och Evve verkligen gick på stan i tre jävla timmar och letade efter klänningar/kjolar/blusar men inte hittade ett pekk! Till fredaegn vankas det centerfest... Fint då! :) Sen åker jag hem till min mami och papi, ska bli skönt <3


puss på det då hej

/b

Av beatrice - 6 mars 2011 23:30

 

Av beatrice - 3 mars 2011 19:53

Det är mysigt att gå på Karl Johan nu när VM är i stan. Svart av folk, stora skulpturer i snö/is, massa småstugor som säljer saker, musik.. Fin stämning.


En bra helg är på ingång. Oscar kommer hit imorn, kulkulkul! :) Går nog ut med Johans jobbkååmpisar. På lördag blir det jobb på dagen och sen gå svettig till den där shyssta restaurangen med BITarna, gottttt...... :)

Nu ska jag lägga pasians. Det är skitkul. Sen skype. Sen sova och bli sjukt mycket piggare. Gladare.


tänker på er varje dag

/b

Ovido - Quiz & Flashcards