Alla inlägg den 23 mars 2011

Av beatrice - 23 mars 2011 23:09

Det är kul med stammisar.

Speciellt grisen.

"alltså, jag klarar inte kolla henne i ögonen ens" , den är ju rätt skön ändå :)


Jag borde lagt mig för.. Verkligen aslängsen. Jag är extremt trött och ska upp vid 7. Typ, kickass awesome.......... Men. Jag gillar mitt jöbb, det är bra. Glad gubbe. HEEH. Ny konkurranse nu också! :D Typ, hårtävling. Den som har bäst hår(typ snyggt, passande och stramt) varje dag i en vecka(eller vad det var) vinner presentkort(klipp+färg) hos Oslos bästa hårsalong. S W E E E E E E T. Jag ska jöbbbbbbbe som ett djur på det! Sen är det snittsalgstävling. Den som har högst snittsalg,den dagen som vi gemensamt har 90kr/kund vinner endel penggggggar :D Skapligt soft då, nu körrr vi!


    

Ovido - Quiz & Flashcards