Alla inlägg den 25 mars 2011

Av beatrice - 25 mars 2011 00:15

Jobbade visst 14 och en halv timme idag. Götttttttt att vara på jobbet vid 8 i morse och gå av strax innan 23. Det fattades visst en på stängningsvakten och det funkade bra för mig. Är lite sliten nu måste jag erkänna.. Men min älskling hade gjort iordning mat åt mig tills jag kom hem. Entricot(eller hur stavas det, kött iaf haha) och potatis och sås, gosis :) Alltså, verkligen världens goaste kille! Eftersom han vet att jag aldrig äter mer än en macka(på sin höjd kokt ägg) om han inte är hemma och gör iordning mat, så har han handlat åt mig. Först finns det färdigstekt kött hemma(asgott från hans jobb), han har köpt sås som man bara behöver värma i micron, färdig pasta i ostsås, sylt till gröten(jag glömmer alltid köpa ny), sjokolademousse.... Bara för det ska vara så enkelt för mig att göra iordning lite mat när han inte är hemma. Så jäkla söt så jag bara vill.. Typ gråta :) Jovisen, du är den gosigaste jag vet, jag älskar dig :) <3 Nu behöver vi nog nanna :)
 Vid 7.53 befinner jag mig på jobbet igen, chilllllllllllllllllllllllllllll...! :)


/b

Ovido - Quiz & Flashcards