Alla inlägg den 17 mars 2011

Av beatrice - 17 mars 2011 15:34

Det känns som det var längesen jag hade en sånhär dag. Typ.l Ledig och uttråkad, kvar i Oslo. Jag borde ha gått ut och gått för längesedan. Men.. Jag vet inte, jag har bara inte kommit iväg än. Sjukligt dåligt gjort faktiskt.  Hur hittar man till Frognerparken från mig, är ju den stora frågan. Kanske skulle ta mig på en upptäckspromenix..? Jag hade ju liksom räknat med att solen skulle stå sådär mitt på den blå himlen, även idag. MEN. Jaha, jag var ledig, ja men då är det såklart mulet. Skitkul. Jiho.


Jag antar att jag får gå en sväng ändå, sen städa oirdning här, vika tvätt och typ.. Mysa extra med Jovis ikväll, innan han åker hem. Buhu, jag inte gilla att sova själv :( Men imorn kommer ju faktiskt Malllllllllllis, då får jag gosa med henne helt enkelt, istället. Lite Robyn på det så går det väl inte att bli bättre :D


/b

Ovido - Quiz & Flashcards