Alla inlägg den 20 mars 2011

Av beatrice - 20 mars 2011 17:58

Sjukligt B R A helg ellerrrrrrrrrrrrrrr?

Helt ok, då!

Fredag eftermiddag kom Mallllisen hit, wiiiiie :D Hämtade henne på busstationis och så vandrade vi lite smått hemåt.  Chillade en stund, käkade. Typ, sprang upp till Polet på Majorstuen för att hinna köpa vin, haha! Vi var där ca. 17.57 Det stänger kl. 18. Det gick bra. Vi köpte nåt vitt, billigt vin som var äckligt. Inte superb dååå.

Drack aldrig vinet, utan drog ner till Spektrum istället. Robyn. Alltså, hahah det var så jävla soft! Verkligen, aaah drar på Robyn en sväng. Chill! Men på riktigt då. Sjukt sjukt sjuuukt grym tjej. EXTREMT! Alltså, fy fan vad jävla G R Y M liveartist(!!!!!!!!!!!!!!)! Jag dör(?). Shit amania vad jävla.. BALL! Ska bli som henne... Nångång.

Hur som, kingggggkonsert!


Jobb osvosv igår. Fin dag ändå. Gillade den. Eve är min life saver också. Fixade nål och tråd åt mig, på skredderiet i centret. Bra. Då kunde jag även denna kväll ha byxorna jag typ, bor i.

Gick hem, drack lite äckligt vin med Malle. Begav oss senare till Christian och Aksel. Blev bjudna på mat och bubbel osv. Kjempehyggeligt alltså! Tänkte dra till Luux senare, eftersom det var 18 där då. Hmm. Förfesten blev lite väl lång, så vi drog nog inte ut förrän vid 2snåret.. Luux stängde vid 3, så vi begav oss hem igen. Lite komsikomsa kan man tycka om det.. Men ändå. Gillade det :)

Ett litet lätt illamående infann sig dock imorse, hmm.. Men jävligt fint väder, Malle och en glass räddade mig. Det går mot ljusare tider, så att säga :):):))))):)


Det ser ut att luta mot redigering nu. Det känns som facebook är relativt redo för månadens bilder samt videor, sattsäga :)

Jag gillar min helg. Imorn kommer Jovi tillbaka.


det går bra nu, ta mig på orden

/b

Ovido - Quiz & Flashcards