Direktlänk till inlägg 26 mars 2011

<3

Av beatrice - 26 mars 2011 20:18

  

Vad heter ni? Beatrice och Johan
Hur träffades ni? För att göra en lång historia kort, så började det hela med en väl hård fylla för mig och Johannes skjorta........ 
Hur länge har ni varit tillsammans? 2 år 7 månader och två dagar :) E X A K T, OK??????? 
Är ni förlovade? Nejjjjjjj
Bor ni ihop? På 22km2 i Oslo :D
Har ni barn? Dåligt med det
Har ni haft sex? Kan ha hänt nån gång, då
Har båda körkort? JAG JAG JAG! ....Så jag får köra överallt.... ;o
Isåfall, vem kör bäst? Jag. Asbra :))))
Kommer du ihåg er första kyss? Kan säga att det var lite dimmigt den kvällen, men jag har för mig att jag knockade Johan rätt hårt precis efter....
Vem sa "Jag älskar dig" först? H a n 
Vem är äldst? Johan är tre år minus en dag äldre än mig, jeeeeeee
Vilka stjärntecken är ni? Lejon
Vem fyller först på året? JAAAAAAAAAAAAG!!!!!!!!!!!!
Vem är längst? Ah men aaa.... Han. Lite. Typ endel..
Vem sjunger bäst? Om man säger som så; att vi håller nog typ samma standard på den fronten.. 
Håller ni i handen på stan? Tro det eller ej, men det gör vi tihihihihih!! Tok och bus 1 2 3 
Kände ni varann innan ni blev ihop? Det gjorde vi nog inte. På riktigt alltså :o
Vad har ni gemensamt? Hahah...Vårat barnasinne såklart!!!! Det är det enda :)))))))))))) Nej, men helt ärligt då. Stil, tankar, humor(komissarie späck 1000ggr om!), åsikter, utseende(a men faktiskt lite) osvosv 
Blev du kär i första ögonkastet? Kan man det?
Har ni någon speciell låt? Staind - Zoe Jane
Har ni stora framtidsplaner? Bli sjukligt rika och och lyckliga! :)))
Har ni gråtit i varandras armar? Mmmmmh.... Älskling
Har ni varit utomlands tillammans? Azzåh, hallå.... Vi BOR utomlands ellehh? Norge är SÅ utomlands :D
Vilket är ert bästa minne? Det finns så oerhört många. Men i somras när vi cyklade in till Sunne från Gårdsjö, i badkläder, solen stekte, vi  och vi hade det bara... Så jävla underbart kul och bra :)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Det finns inga "vanliga" vardagskvällar för oss.. Alltid jobbar någon :P Men om vi har fria kvällar så äter vi mat, och ser nån film :)
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Kanske några fler än en om jag får välja
Vilka är din partners snyggaste underkläder? Fransosen gillar jag mest :)))
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Ärligt, det är verkligen 2-3km! :ooooo
Blir du lätt svartsjuk? Tror det? Haha :(
Brukar ni bråka? NEPP :D
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer känns väl värt
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? EN? Det finns liksom inte bara en en del. Jag skulle nog vilja säga praktiskt taget hela kittet!
Brukar nån av er prata i sömnen? Hahahah, det var ganska kul när jag ropade ut 'KAFFE TACK' och vaknade av det själv :) Annars är jag ganska tyst nowadays... Johan är också tyst. Tror jag?
Älskar ni varandra? Jag älskar iaf min fina Johan över allt annat :) <3


hejdå :)

 
 
Ingen bild

Johannes skjorta

29 mars 2011 20:25

Amen hur gulligt va det hääär!:P
obs(johannes skjorta lever än)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards