Alla inlägg den 7 april 2010

:)

Av beatrice - 7 april 2010 17:59

Påsken är över.

Alla har varit hemma, det har varit hur mysigt som helst, massvis med god mat, godis, bra, allt! Jag har målat massa påskbrev och verkligen laggt ner mig, haha hur kul som helst. Funderar skarpt att ta med en målarbok från butiken imorgon! Ja, det har i alla fall varit jättebra :)


Igår fick jag något infall. Kankse anfall till och med. För vad hände?

Jag gick ut och sprang!

Jag trodde det knappt själv, men, ja, det är sant! Jag är fortfarande stolt över mig själv :) Sprang dock inte nonstop, men intervaller. Och vad jag har hört så är det bästa konditionsträningen, så det var väl inte så illa! :):):)) Det kanske är något man borde börja med? Duktiga jag.. Vet inte när jag gick ut och sprang senast? Kan inte räkna så långt.. Men det är bra, ändring borde bli :)

På eftermiddagen gick jag över till Ronja. Trevligt att tjôta massa, ses :) Gipsat ben också, kanske inte så roliggggttttt?? Och. Måste bara tilläggas... I sommar satsas det på int väder och invignings respektive avslutningsbad igen på FD iaf :D


Jag tänkte väl faktiskt gå ut och springa idag också. Men jag är fan stel i benen pluss träningsverk, även i magen. Hur tränad är man då? Kanske inte särskillt. Så, jag åkte in till stan istället, mötte upp Malle och satt och fikade i drygt fyra timmar. Det är ju rätt chill! (y) Man kan väl säga att vi hann att avhandla en hel del, höhö! Himla trevligt :) Skönt att umgås sådär igen, känns som det var väldigt längesedan....


Imorrrrrrnnnnn blir det jobb i Sunne hos papi, gott med en lite extraslant. Öh, förresten, jag har fått min deklaration. Vad är det ens? Hmmmmmmm.... Mamma får nog hjälpa I guess. hejdahhh


we're not gonna sit in silence

/b

Ovido - Quiz & Flashcards