Alla inlägg den 26 april 2010

Av beatrice - 26 april 2010 22:14

Typ. Jag tycker väl att naturkunskap A kan ta sig djupt i anus. Jävla miljöprov imorogn och jag har läst igenom sidorna en gång. Vet inte om jag kan nåt.. Jo, det kanske jag kan.. Lite grann. Men inte mer än så och det... Vet jag inte vad det är. Vi får se hur det går..

Någon borde utrota det.


Förresten känner jag mig ganska duktig över talet i svenskan. Förvisso skulle det varit klart förra måndagen, men då var jag ju inte där........ Efter vissa omständigheter om man säger så........... MEN. Jag kom på det igårkväll, ringde Cathrine och hon hjälpte mig massa. Så jag renskrev det idag under lektionen och framförde det innan jag ens hunnit läsa igenom det. Och det var faktiskt inget större fel. Jag är väl rätt stolt för det! Cathrines hjälp ocksssssååååååå kan man väl säga! Men det är gut, det kanske är något man kna prata om i det "riktiga" talet. Eller.... Så tar jag helt enkelt Cathrines och gör om lite, hahahaha.... Då blir hon inte glad... Så, kanske inte :)


Ser fram mot helgen nu.. Och det är måndag. Bådar gott! Valborg firad förmodligen i Sunne med Johan och alla dom. Det blir säkert göööörbra. Ska förbi Josefa också, testa klänningen och så :) Hon ringde igår och sa att den var klar för testning och alla extragrejer, sedan är det bara 3-4 dagar så är den klar :DDD JOOOLLIIIGGGGTTTTT!! Kommer bli hur bra som helst. OCH! Det är inte alls långt kvar.

VAR FAN ÄR MIN STUDENTMÖSSA!???? Anus............................ Jag hatar Nordic Traditions. Fattar inte vad de håller på med....

Jag får sätta mig i soffan helt enkelt och mår bra istället. Ringa Johan. Njuta av att allt är riktigt bra(förutom rövmössan). Det är skönt :) hejdahh dah


FÖRRESTEN!

Igår kom Johan hit.

Han hade plockat vitsippor till mig för vi har varit tillsammans i 20 månader. Eller så var det bara för han är så gulligt... Jag gillar honom :) Gosisen.. :)


:)

/b

Ovido - Quiz & Flashcards