Alla inlägg den 27 april 2010

Av beatrice - 27 april 2010 21:20

Jag sitter i köket med tvn i bakgrunden, rätt gött.

Äter vindruvor, rätt gött.

Har varit jävligt fint väder idag, 17gr, RÄTT gött!

Och.. Jag börjar fatta naturkunskapen, jääävligt gött!


Skön dag på något sätt. ..Även om naturkunskapsprovet flyttades till imorgon. Alltså, för min del gjorde det ju ingenting iom att jag knappt hade pluggat och kund verkligen ingenting. Men det stör mig förbannat mycket hur man kan flytta ett prov samma dag som man ska ha det bara för "man kom på att lektionen bara var en timme idag och fem timmar imorgon". Jävligt dålig planering och otroligt irriterande när man väl ställt in sig på något och det inte blir så. Trött på folk som inte kan hålla vad som är bestämt. Man kan inte göra hur som helst, utan att hör med de det faktiskt berör. Vad är det för lärare egentligen? Röv typ. Riktig röv.


Ja ja ja ja j ja a ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja. Det var iaf fint väder idag, mycket uppskattat! Fina vänner, mycket uppskattat! Och en annan grej som är otroligt uppskattad är farthållaren på bilen. Ställde in på 50 genom Färjestad. Och vilka står inte i slutet av Färjestad då och skjuter massa laser på en... Polejsen alltttttssåååå. Jag gillar farthållaren :) Annars skulle man säkert åka på böter om man råkade köra i 51..........

MMMHH. Jag tror bestämt att Se&Hör väntar, sweejt :)


jag

/b

Ovido - Quiz & Flashcards