Alla inlägg den 19 april 2010

Av beatrice - 19 april 2010 21:08

Det har på något sätt hänt mycket.

Det har varit fina dagar. Det är fina dagar nu.


Förra veckan tog vi lite paus i stugan, vilket var otroligt skönt. Gott med en liten biltur på morgonen och eftermiddagarna. Ganska så fint med skogspromenader på kvällarna också. Dock.... Efter en sväng på jobbet med pappi på torsdagskvällen gjorde jag det... Jag körde över en katt!!!! AAARRRGGGHH....! Vidrigt. Stendöd. Dumma idiotiska katt som måste springa precis framför bilen när man kommer i 85-90km/h. Först blev jag rädd. Sedan äcklad. Sedan leden. Sedan arg.  ag är fortfarande sur på den där katten.. Ofta man springer framför en bil så man dör. Hmm..


Men fredagen. Så jäääääääävla bra :D

Det blev lite käk och vin hemma hos mig med Jossis och Lollo på kvällen. Jag och Jossan laddade för Nöjes, Lollo för jobb kanske? MEN. Huuur göj som helst:D Nöjes var grrrrrrrrrrrymt verkligen! i hade bara så roligt så det är inte sant! Jag kan lova att det var längesedan jag hade så roligt, ute! Bara öste massa dans och ja.. Det var en bra kväll, kort sagt :)))

Myshelg förresten också. Firade farmor som fyller år i veckan och massa god mat och sånnnnnt. Mysismys med min finaste pojke också :)


Dagen idag förresten har varit heldag med Jossi. Vi hann uträtta en hel massa saker känns det som. Riktigt duktigt! Och änn mer trevligt lovar jag :)) Bara puss för den här dagen för allt blev så bra till slut. Angående allt liksom. Energi! Fint! Tack :) Exrapuss till Johan också för han är min vackraste.

Ja, men innan jag avslutar. Jag tackade nej till lumpen. Jag måste vara dum i huvudet... Ja. Jag är nog det. Eller... Så är jag inte det. För jag får göra något annat. Jag blir norsk och förmodligen rik också. Haha.. Hoppas.. Ska köpa en häst. För det ska jag! ..Någongång. Ja. Och nu hade jag inte mer på hjärtat. En liten hälsning till Mathiasvoff, dethär är din måndagspresent! ..Jag undrar var min är?? :)

Nice time with Maria Montazami now :)


alltid

/b

Ovido - Quiz & Flashcards