Direktlänk till inlägg 25 april 2010

Estocolmo

Av beatrice - 25 april 2010 14:53

Underbara helg.

Efter skolan i fredags åkte jag, mamma och pappa till Stockholm. Gott att sätta sig i bilen och totalslockna i någon timme.  Åt på ett urmysigt ställe nära hotellet på kvällen. Typ.. Rullade hem. Skönt! (y)

Gårdagen spenderades på stan. Shopping, god mat, bästa vädret, bara hur mysigt som helst! Jag fick med mig ett par reptilskinnsskor från Rizzo, bruna seglarskor från Vagabond och ett par ballerina i massa olika färger, också från Vagabond. De sista blir att studenten! Finally, allt klart! :D Fick även med mig en corallröd tröja från Benneton och en blå-vit-smårutig skjorta med vita manchetter och vit krage från NK. Men ääääntligen den där skortan! :D Har letat hur länge som helst efter det känns det som. Så, jag är hur nöjd som helst :) Det  var bara så himla skönt att komma hem ifrån och göra något tillsammans sådär. Åka någonstans. Inte för långt, inte för länge. En sväng och göra något alla uppskattar. Mycket! :) <3


Ja, men förresten. Nej. Allt är inte klart för studenten. Själva studentmössan har ju inte kommit. De måste fan vara dumma i huvudet... Först får man en gul. Jaja, okej man får reklamera och beställa en nya gratis. Det ar ju shysst liksom. I fredags fick jag sms om att den nya mössan hade kommit och jag hämtade paletet på Ica idag. Jätteglad, såklart!

Men.

När jag öppnade den förbannade lådan.. Så visst, mössn var vit. Men det stod ingenting på den, det var fel mönster inuti den, det var fel modell, de "extragrejerna" jag beställt fanns inte med. Det var en tom mössa. Dock var glaset med, och det var helt och det stod rätt på. Alltid något, men var är min mössa?? Jag blir så trött... Det är sex veckor till studenten och jag har inte fått mössan. Känns riktigt bra! ÖÖÖÖööööÖÖööÖÖhhhhh..h.h..... STÖRIGT. Men, det är väl bara att ringa dit så får de fixa det. Typ nu.


Förrestenbord ejag plugga. Jag har inte skrivit mitt tal till svenskan som skulle ha varit klart förra måndagen. Faktum är att jag inte ens har börjat. Men, jag har faktiskt med boken hem. Så det är alltid en början! Och. Jag har naturkunskapsprov på tisdag. Jag har inte öppnat boken. Och det är ett ganska stort prov. Känns också rätt så ganska så jättebra faktiskt. Heja mig..! Jag får helt enkelt ta tag i det sedan. Först ska jag med mamma till Bergvik en sväng. Måste hitta den där blusen.. Känns verkligen som att jag behöver spendera mer pengar ändå, med tanke på det jag köpte igår. Men ändå. Den är fin. Jag vill ha den. Och det är så mycket viktigare än ett tal och ett prov.... Hmmm... Kanske inte. Men så fr det bli. Jag vet ju iaf vad jag ska skriva om. Gut! Hejda.


<3

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards