Direktlänk till inlägg 13 april 2010

sol

Av beatrice - 13 april 2010 18:44

Bara för att.

Det går ju inte att få så himla mycket bättre aprilväder. Det är ju rätt gåååååått :) Gick från södra råtorp till skolan, och från skolan  till stan senare. Hur skönt som helst... :)


Helgen tillbringades i vilket fall hos Johans mammi i Årjäng. Mycket mysigt :) Det hanns med lite klippning, balfrisyrstestning, ridning, kolla på riddarspel, äta god mat och solning. Hur gott som helst att få vara i ett stall. Rida. Greja. Alltså.. Saken är ju helt klar att någon gång i mitt liv ska jag ha en egen häst. En allround häst. Halv- eller fullblod. Mörkt rödfux. Mmmmmmmmm...... :) Det kanske är en bra 20årspresent till mig själv? När jag är rik. Hmmm...? Ja. På tal om det. Typ. Men sista dagen att tacka ja till lumpen är i övermorgon. EEEEEHHHHH.....? Efter typ två månaders fundering så kommer den där känslan över mig ibland att, jo men det klart jag ska göra det. Det är knappt ett år. Det är ingenting i tid. Massa spännande upplevelser. Otroligt lärorikt. Får rida massa.

Finns det något annat svar än ja?

Hmm.. Ja. För den stärre delen av allt funderande har lutat mot ett nej.

Jag måste helt enkelt vara dum i huvudet. Något annat vettigt svar har jag inte på det hela. Dock har jag två dagar till att ta mitt förnuft till fånga. Hoppas jag kommer på bättre tankar.

Ja. Annars åkert jag till Norge och jobbar röven av mig så jag jag köpa den där hästen och.. Allt annat jag vill göra.

Det spörs. Vad som händer. Just nu är jag förvirrad. Vet inte varför?


Ja. Och balklännigen är klar till 25 maj. Det är swejjjjt :))))


he wouldn't let this be

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards