Alla inlägg den 24 september 2009

Av beatrice - 24 september 2009 16:07

Visst. Det här är precis som vanligt.

Jag tror och hoppas och tror och vill och verkligen, verkligen tror. Så är det varje gång. Och varje gång blir det precis motsatsen till vad jag verkligen tror. Hur kommer sig det? Varenda lilla gång? Det går helt enkelt inte att försöka göra nånting som man inte har planerat i minst tre dagar i förväg. Nej. Aldrig i livet. Åtminstonde inte när det gäller oss. Aldrig aldrig aldrig..

Johan åkte hem imorse(antagligen ovetande om att det var våran dag:s) och jag tyckte att det skulle väl vara trevligt att få vara tillsammans, en hel kväll bara vi två för ovanlighetens skull. Så vi packade ihop i skolan tidigt och jag skyndade mig hem. Bestämde även i skolan att vi inte skulle gå dit imorgon, hinner nog klart arbetet ändå. Och då skulle jag kunna stanna till imorgon kväll hos Johan. Så ja. Jag skyndade hem som sagt. Hann packa, plocka iordning, byta om till andra kläder, fräshade till lite, med tanke på att det var rätt slapp-look i skolan. Men... Nee. Det blev ju inte mycket mer än så. Visst kunde ha åkt till Sunne. Men frågan är ju hur jag skulle komma ut till Johan. Omöjligt. För han kan inte fixa sånt i och med att han inte har nåt körkort. Och det är inte alla som har lust att åka knappt två mil för att hämta kompisens flickvän. Mycket väl försåligt. Dock kan jag väl skylla lite mig själv att jag inte tagit körkort än. Det var ju faktiskt två månader sedan jag fyllde 18. Men om jag tänker efter.. Det var ju trots allt tre år och två månader sedan Johan fyllde 18..... Hmm.


Ähh.. Från och med nu ska jag sluta bry mig.

Det var bara dagens antiklimax. Kanske inte var något speciell. Men jag blir lite trött ibland bara..


I know that it's a wonderful world,

but I can't see it right now

/b

24

Av beatrice - 24 september 2009 10:42

Jag och Matti sitter i B18B. Vi ska fixa å trixa med broschyren. Det går inte så bra.. Kankse drar igång ordentliget efter lunch. Grrreat. Soffytoffy kommer snart å Lollo kanske lunchar med oss?  Gött. Projektarbetet ser inte så lysande ut, ieehhht,f.....


Men.

Underbar morgon, även om jag sovit ganska så ganska dåligt inatt. Johan har väckt mig hela tiden å det var varmt å massa... Bjebje. Idag är våran dag, det är 24e. Vi har varit tillsammans i 13 månader, det känns bra :):):):):):):)::)) Och!!!!!!! Igår var en uuuuuuuuuunderbar dag! Vi bråkade inte på hela dagen, utan hade det bara hur mysigt som helst. Kärlek för det :D Heheheh.... Jag kom hem från skolan och min hemma-man var hemma. Höhö. Myste lite och åt lite och sånt. Sen drog vi på oss träningskläder och gick bort till hans farmor på Färjestad. Var där och socialade oss, handlade lite åt henne, träffade Johans kusin. Sen sprang vi till drygt hälften av Råtorp. Sen var jag lite trött och Johan ville springa fortare. Så jag tog bussen och han sprang till Skåre, och var framme samtidigt. Massa mys på kvällen. Jag gillar det :) Gillar oss :):):))))


Johan Pettersson, du är bäst. Puss :)


<3

/b

Ovido - Quiz & Flashcards