Direktlänk till inlägg 24 september 2009

öööh..

Av beatrice - 24 september 2009 16:07

Visst. Det här är precis som vanligt.

Jag tror och hoppas och tror och vill och verkligen, verkligen tror. Så är det varje gång. Och varje gång blir det precis motsatsen till vad jag verkligen tror. Hur kommer sig det? Varenda lilla gång? Det går helt enkelt inte att försöka göra nånting som man inte har planerat i minst tre dagar i förväg. Nej. Aldrig i livet. Åtminstonde inte när det gäller oss. Aldrig aldrig aldrig..

Johan åkte hem imorse(antagligen ovetande om att det var våran dag:s) och jag tyckte att det skulle väl vara trevligt att få vara tillsammans, en hel kväll bara vi två för ovanlighetens skull. Så vi packade ihop i skolan tidigt och jag skyndade mig hem. Bestämde även i skolan att vi inte skulle gå dit imorgon, hinner nog klart arbetet ändå. Och då skulle jag kunna stanna till imorgon kväll hos Johan. Så ja. Jag skyndade hem som sagt. Hann packa, plocka iordning, byta om till andra kläder, fräshade till lite, med tanke på att det var rätt slapp-look i skolan. Men... Nee. Det blev ju inte mycket mer än så. Visst kunde ha åkt till Sunne. Men frågan är ju hur jag skulle komma ut till Johan. Omöjligt. För han kan inte fixa sånt i och med att han inte har nåt körkort. Och det är inte alla som har lust att åka knappt två mil för att hämta kompisens flickvän. Mycket väl försåligt. Dock kan jag väl skylla lite mig själv att jag inte tagit körkort än. Det var ju faktiskt två månader sedan jag fyllde 18. Men om jag tänker efter.. Det var ju trots allt tre år och två månader sedan Johan fyllde 18..... Hmm.


Ähh.. Från och med nu ska jag sluta bry mig.

Det var bara dagens antiklimax. Kanske inte var något speciell. Men jag blir lite trött ibland bara..


I know that it's a wonderful world,

but I can't see it right now

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards