Alla inlägg den 22 september 2009

Av beatrice - 22 september 2009 18:21

ISN'T LIFE WONDERFUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???

eeeehhh.... Tål att tänkas på iaf.


Efter en skoldag fylld av Luda-Practise och lite krångel med projektet, drog jag till kmti. Fösta gången på väldigt länge. Typ sedan i maj eller något?? Uj uj uj.. Men ja. Det gick ju ganska bra. Gaaanska så jobbigt med konditionscyklingen, eeeeehhhh. Men ja. De är bra. Bara en vecka och en dag kvar, aaaaaahhhhrrrgg!! Öh, det var i alla fall skönt att göra något vettigt. Annars vet jag inte vad jag skulle gjort av allt inom mig idag. Frustration. Irritation. Jag är så jävla trött på det här så jag ösdkjbeföaehfjsndcksdhnfökHEWFÖHWEFÄNÄFCNNCVNNNNNN
N!! På ett ungefär. Johan kommer iaf hit sen, så vi får väl lösa det. Allt. Förhoppningsvis. Litegrann.


Annika fyller år idag, bäst att ringa henne.


act a fool

/b

Ovido - Quiz & Flashcards