Direktlänk till inlägg 24 september 2009

24

Av beatrice - 24 september 2009 10:42

Jag och Matti sitter i B18B. Vi ska fixa å trixa med broschyren. Det går inte så bra.. Kankse drar igång ordentliget efter lunch. Grrreat. Soffytoffy kommer snart å Lollo kanske lunchar med oss?  Gött. Projektarbetet ser inte så lysande ut, ieehhht,f.....


Men.

Underbar morgon, även om jag sovit ganska så ganska dåligt inatt. Johan har väckt mig hela tiden å det var varmt å massa... Bjebje. Idag är våran dag, det är 24e. Vi har varit tillsammans i 13 månader, det känns bra :):):):):):):)::)) Och!!!!!!! Igår var en uuuuuuuuuunderbar dag! Vi bråkade inte på hela dagen, utan hade det bara hur mysigt som helst. Kärlek för det :D Heheheh.... Jag kom hem från skolan och min hemma-man var hemma. Höhö. Myste lite och åt lite och sånt. Sen drog vi på oss träningskläder och gick bort till hans farmor på Färjestad. Var där och socialade oss, handlade lite åt henne, träffade Johans kusin. Sen sprang vi till drygt hälften av Råtorp. Sen var jag lite trött och Johan ville springa fortare. Så jag tog bussen och han sprang till Skåre, och var framme samtidigt. Massa mys på kvällen. Jag gillar det :) Gillar oss :):):))))


Johan Pettersson, du är bäst. Puss :)


<3

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards