Alla inlägg under september 2009

Av beatrice - 8 september 2009 13:03

Trodde det skulle bli skönt att inte behöva gå til skolan idag. Trodde det skulle bli skönt att få åka till Johan och plugga och få umgås med honom. Det blev inte så. Ingenting blir som man har tänkt sig. Ofta iaf. Jag stannade hemma istället, hae ingen lust att åka upp till honom om han bara är off. Aldrig. Sov länge idag stället, blev väckt av att Matilda ringde. Borde ha pluggat nu så jag hade det gjort. Borde åka til trafikskolan. Borde åka till kmti och träna. Det blir ingnting av det förutom plugget som måste vara klart till imorgon. Men det kommer jag ändå sitta med ikväll. Som alltid. Jag undrar vad jag kommer göra denna underbara dag? Allt är så ljuvligt........ Eller?

Tycker förövrigt att det blev ganska jobbigt här på sidan. Förut var det ganska fult och tråkigt. Nu blev de tydligen ett försök till att bli fräsht och modernt. Misslyckat.


Träffade Linnea på bussen till och från skolan idag. Haahah, jävlar vad skön människa! Hon gav energi, haha. Skulle försöka fixa att gamla F-91laget skulle ses igen och göra något tillsammans igen. Vore himla kul faktiskt! Hoppas det blir av :)


I vilket fall. Jag har en uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunderbar dag idag och jag känner verkligen att jag njuter av livet, jag älskar allt och jag bara ler!


ge mig något som känns

/b

Av beatrice - 3 september 2009 20:34

Jag följde aldrig med mamma till mormor. Blev kvar på stan med Carro istället. Vandrade runt ett tag, köpte brallor. Ett par örhängen blev också. Hon köpte en plånka till Tappi också. De var naaaajs. Regnade när jag gick till bussen. Och från bussen. Det var inte så najs.. Men.

Nu ska jag skriva det sista på religionen, sedan är jag klar för kvällen. Känns sjukt skönt. Jag ska somna i soffan framför TVn.. Också skönt.


I don't know you name..

/b

Av beatrice - 3 september 2009 14:51

Trots att jag inte gick på sstudentfesten igår var det sjukt tungt att gå upp ur sängen imorse. Speciellt när Johan ligger kvar och sover som en söt gris.. Fick pallra mig  iväg och mötte Matilda som fortfarande var full sedan gårkvällen, gillerr't! Hahah.. Sitter i desktopen nu och grejar. Recept på gång och det blir väl helt okej. Tror jag?! Efter skolan blir det nog lite shopping och sedan följa med mamma att hälsa på mormor på sjukhuset. Hon har opererat höftleden så hon ska ligga inne några dagar nu på observation. 

Skulle ju shoppat igår, men av någon viss anledning kom jag av mig och jag och Johan åkte hem istället efter att ha varit på trafikskolan ett tag. Blir så irriterad så jag vet inte vad..!? ÖÖÖÖÖÖÖHHHHH.. Orkar inte tänka på det nu. Men jag blir sur. I vilket fall har jag kommit på vad jag ska införhandla och det blir nog bra. Vill nu nu nu nu. Öh, slutar 17 idag sååååatteeh.. Känns sjukt bra!:D:DDDDDD


Förresten. Det blir nog kräftis hos Martin på lördag! I hope it's gonna bli av, vore sjukt nice! Dock.. Hoppar över att gå på vift sådär mitt i natten. Hahah, som Carro sa, det blir skallgång i skogen morgonen efter! Bea på vift, gillar det eller?! Höööhh.. Ja. Så har Johan en överraskning åt mig för imorgon, miihu! Mysi. Och näste helg blir det fest igen, Spice Girls-tema, så jäääääääääääävla sweet! :DD 


Ja. Det var något mer jag tänkte på, men det försvann.

ÅÅÅHH, ovanligt 8)


say that you love me

/b 


Ovido - Quiz & Flashcards