Direktlänk till inlägg 18 september 2009

Lööööve

Av beatrice - 18 september 2009 16:07

Underbara fredag! Idag har det gått min väg, är det inte fantastiskt?

I skolan. Jag och Matti satt å fixade å trixade med broschyren.. Öööh, av någon anledning kom vi in LUDA-PRACISE, hahaha! Så jäääävla ful jag dör! Iaaaaaf.. Act a fool gick på repeat på youtube och jag sökte livegrejer från Hultan i somras.. Vafaaaaan....! Pest eller kolera, det där känner jag igen! Hahaha, så var det upplagt när en snubbe intervjuade oss på tisdagsmorgonen. Jag har nog inte hunnit mer än upp ur sovsäcken, för jag är uppsvälld och ser ut som en kines, hahaha! Så jäävla styggt. Så är det med några fler också, höhöhöhö. Ligger på fejan å bildis nu, hahah! Sedan kom Loui och lunchade med oss :))) Och eftersom vi inte har fått nån bild än på Pillen och Brollans grav så drog vi hem. Eller ja, Matti åkte hem å jag, jag gick till trafikskolan. Gillerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr att jag fick grön prick i Fas A, jiiiiihhhhaaa :DD Sedan åkte jag hem. Åkte pannkakor och muffins, gööööött. Kanske blir en liten promenix sedan när mami kommer hem. Jag har så jävla ont i benen från igår så jag kan knappt sätta mig ner. Det är tecken på att jag är fett bra tränad, jääh.. (y)


Nu tar jag helg, åååååååhh.. Skönt!


love

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards