Direktlänk till inlägg 17 september 2009

MMMMMH

Av beatrice - 17 september 2009 18:48

Sköööön dag.

Jag och Matilda slipade lite på broschyren, men orkade inte vara kvar så länge i skolan. Tomt i hôvve så att säga..?

Jag drog till trafikskolan efteråt och blev kvar där närmare två timmar. Tycker nog att det var rätt ambitiöst! 8) Lyckades få två gröna prickar, mina första! Jiiiiiihha!:D Ett steg närme det där körkortet, gôtt dahh.

Efter ett telefonsamtal med Johan när jag kom hem, tog jag mig en snabblångpromenix. Mami&papi köpte nya träningskläder till mig i helgen. Tyckte väl att det jag hade var lite tråkigt, haha.. Och springskor också, det är ju inte fel inte! :) Det är något inom mig som sger att jag borde ta tag i mig själv nu. Det är inge kul att bara förfalla till något man inte är riktigt van vid. Dessutom ska jag mönstra om två veckor. Vafaaaaaaan...!! Två veckor eller?! Sjukt. Redan? Hur ska det gå till egentigen? Jag har inte tränat ordentligt sedan i maj. EEEEHH.. Vi får se. I vilket fall ska det bli kul att testa. Och träffa systeryster. Det är tydligen i V.Fröunda som man ska antagningspröva och hon och Gustav bor ju där. Blir nog bra att slippa sova på nåt regimente.. Kanske hinner med en veva i 5an innan det bär av hemåt också, vem vet :) Jag är fortfarande på jakt efter de där gråa höga brallorna.. VART FINNS DE????! iieieieihhheeii, beaaaaa vill ha!

Och.. Jag vill att Johan ska vara här..


keep this fire burning

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards