Direktlänk till inlägg 5 september 2011

ehe

Av beatrice - 5 september 2011 11:41

VÄRY VIKTIG OKKKKK


Vad heter du? - Beatrice
Vart bor du? - Karlstaddddd för tillfället, de e nize
Trivs du där? - Ja?
Brukar du läsa horoskop? - På riktigt ja, idag stog det att jag skulle på nån resa.. sitter här å väntar nu!
Har du körkort? - prövotiden ee snart slut!
Äger du några converseskor? - nnnnnnnääääääääääääeeeeeeeeeeeeeeeee
Favoritdjur? - sniglar å spindlar å ormar å sånt.. mm... tyckka de e bråå
Vad spenderar du dina pengar på? - inom kort blir det iaf på fet hyra
Festar du? - är för gammal för sånt, kroppen orkar inte med....
Sprit, cider, vin eller öl? - silvergrogg på sprit å vatten funkar väl om det ska va på det viset
Brukar du bli för full? - nej
Antal kuddar i sängen? - två som jag inte använder
Kan du baka bullar? - bäst
Bläck eller blyerts? - tusch å zå
Mc donald's eller burger king? - bara jag får mat i magen är jag väl nöjd
Är du allergisk mot något? - ne. kankse
Äger du ett busskort? - KÖPTE ETT I LÖRDAGS:D:D:D:D::DD:D:D:D:D:D:D
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - blå ellllee rosa
Hur ser du ut idag? - morgonrock, okkk? hur skulle jag klara mig utan den? å tofflor
Vad såg du senast på tv? - golf
Hur svarar du i mobilen? - vad vill du mig egentligen?
Vem ringde du senast? - johan/ove
Vad sa den du ringde? - att han tyckte att vi borde ha det såhär bra varje dag(det är faktiskt seriöst!)
Antal timmar sömn inatt? - kan inte räkna så långt
Sov du ensam? - hm, nä, det låg nån brevid å klängde
Vad innehåller din favoritnattmacka? - mmm jag går ganska ofta upp å äter på natten

SENASTE PERSON SOM...
Sov i din säng: jag. och johan.
Såg dig gråta: mamma 
Fick dig att gråta: massa saker
Du delade en drink med: jag tar allt själv
Du gick på bio med: när var jag på bio senast??
Du gick på stan med: min afrikankompis Louise :d
Skällde på dig: jag får aldrig skäll, jag är för bra
Skickade ett e-mail till dig: nån med lägenhet

SAKER...
Tar du droger? - morgon middag kväll
Vem är din bästa vän? - har ingen
Vad är du mest rädd för? - va själv å zå
Vilka kläder sover du i? - burkan :)
Vart vill du gifta dig? - på en äng, en sommardag, 13gr och regn 
Vem hatar du verkligen? - jag älskar
Har du varit kär? - jadå
Kör du bil? - aaaaaaaaaaaaa
Har du ett jobb? - det är typ det enda jag ha det
Gillar du att ha folk omkring dig? - asså.. nee.. jag är såndär folkskygg
Är du ett hälsofreak? - ja. hela tiden. dygnet runt. det är asviktigt

SENASTE...
Låt du hörde: - in the summertime - mungo jerry 
Film du såg: - vet inte riktigt
Drink du köpte: - jag gör mina egna, dom är skitgoda å fina å allt
Sak du stal: - minns inte exakt, men nånting med.. lamborghini?
Mat du åt: - johan gjorde macka åt mig till frukost
Gången du åt en 7-Eleven korv: när åt jag inte en?

FÖRSTA;
Första bästa kompis: - elin tränk, lite superdearésoppa 
Första jobb: - Sålde kanske två majblommor i 4an?
Första inhandlade skiva: - nordman var favvon :)
Första förälskelse: johannes på dagis grrrr....
Första begravning: två år sen typ
Första piercing/tatuering: - tatuerade nyss in en häst som galopperar över gröna ängar över hela ryggen, massa fina färger och glitter och så, asnöjd
Första fiende: - vet inte

SENASTE;
Senaste människa du slog: - slåss aldrig
Senaste stora bussresesan? - hur stor är stor då? ca 10 hållplatser i lördags
Senaste långa telefonsamtal: - hela tiden
Senaste dusch: - tror det rör sig om 2007 någongång
Senaste irritation: - pekka

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards