Direktlänk till inlägg 20 september 2011

azå

Av beatrice - 20 september 2011 20:01

Ja ja ja ja ja ja ja.

Typ  gött kött att börja sin lediga dag med att klockan ringer 06.20 Typ drar på sig (skönaste) mysisen och åker till jobbet för att lära sig räkna pengar och zzzzå kl 7. Hängde även kvar typ en timme efter att jag slutat. Bra liv ändå.


Typ lite virrig i hövvvve nurå. Vad blir det ens?

Men tror jag(ok, och Johan) fixat lägenhet nu. Den e grrreeii!  Och Johan kommer upp nästa vecka. Den e också grei liksom! :)  Vill typ flytta nununu, vill ha mit eggggget, det vore nice å zå.


Det spås  en bra helg daahh :) 



/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards