Direktlänk till inlägg 10 september 2011

uzlu

Av beatrice - 10 september 2011 21:45

Ja, då var jag tillbaka i Oslo igen.

Tillbaka på Parkveien.

Tillbaka till Bit.

Tillbaka till allt här.

Så likt.. Men ändå så väldigt annorlunda.


Jag var så extremt nervös inna jag gick ner till jobbet i torsdags, haha... Efter en timme kändes det som jag inte gjort något annat. Så man finnes sig snabbt antar jag. Med allt.

Imorgon ska jag kolla på en lägenhet. På Bogstaveien. Stor, tvättmaskin, diskmaskin, kyl/frys, ugn.. Allt liksom. Och bra pris på, iaf om man delar på två... Johan...... Kom....... :)


Funderar på lite mat.. Kanske lite film, kanske lite bok, kanske sova tidigt, kankse tvätta fötterna å zåå... Allt är i sin ordning.


/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards