Direktlänk till inlägg 31 december 2010

akkurat nå

Av beatrice - 31 december 2010 00:14

Tiden går så fort.

Nästan för fort.....


Julen är redan förbi.. Årets finaste helg. Totalt. Dock alldeles för kort i år. Det var nästan så man inte hann med den på något sätt? Var bara hemma julafton, juldagen och annandagen, sen var det bara att åka tillbaaka till Oslo och jobba vidare. Visserligen inget fel i det, men.. Ändå, helt enkelt.  Det har varit en skön vecka efter all stress.. Hur lugnt som helst, gyyyyyyyytt!:) Imorgon åker jag tillbaka hem, det kommer bli flott med en långhelg igen :) För nyår finns det inga planer. Eller ja, jag och Johan lagar nog ihop nån god middag, dricker lite bubbel och bara är. Betydligt bättre än förra året om man sääääger! ..Och året innan det. Helst av allt hade jag vela åka bort någonstans, bort från alla måsten, för att just fira in det nya året. Men det kommer bli bra ändå, bara jag får vara med min gosis :)


Har varit själv i lägenheten hela veckan. Trodde aldrig att det skulle gå såhär bra, haha asstolt över mig själv :D Men.... Skype, spotify och min bok har ju varit mina närmaste vänner efter jobbet, haha. Kom hem för typ en timme sen nu.. Ganska rofyllt att bara sitta efter en heldag. Tänkter plöja några rader i  boken innan jag slocknar nuudå. Klockan står på 06.30 imorrrrrrrn, jihoooo....(?)... Men tåget går 8.25 och rövtrikkarna börjar ju inte går förrän.. Ja, sent, och då måste jag GÅ ner till stationen.. Ja, och det var väl anledningen till att jag ska gå upp tidigt. Typ.


MMMMMMH, och nu har grannarna börjat bråka och skrika, lagom till klockan är halv ett, det är väl som det brukar då! ...Och de inte har fest såklart, och det hade de ju igår + bråkade  runt 04 så man vaknar av det.. Det är väl för härligt! :)))))))) Ska bli gott att komma hemmmmmmmmmmmmmmmm nuuuu!


world, hold on

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards