Alla inlägg den 19 december 2010

Av beatrice - 19 december 2010 00:52

Alltså, det är bara så bra!


Gick upp vid 11 imorse. Okej, helt sjukt död efter att ha kommit ifrån jobbret 01.05 när jag och Erik stängde, men ändå. Hade en fin morgon och har haft en fin dag på jobbet. Dock aningen sjuk, helt borta efter några timmar.. Men lite norska piller löser det mesta..? Jag och Emma stängde, hade det rätt bra :) Alltså, haaaaaaaaahhhahahahhah, DAGENS; Mathilda Halvdöv Carlsson: "Asså Bea... Vet du vad den här låten är för mig?" (ur BITs högtalare hörs Abba - Happy new year). Jag: "Nej???"(typ nyfiken). Döv: "......... NYÅRSAFTON! :o:o". Alltså hahahahahahahahah VARFÖR ÄR DU SÅ FUL?????!!!!!! :D:D:D Baaaa gillar totally ;d


När jag kom hem gjorde jag och Johan oss iordning så gick vi ner till Friday's och mötte Gabriel, Daniel och Björn så käkade vi tillsammans. Hur trevligt som helst :) Hoppas att de kommer hit fler gånger, blev lite snabbt nu.. Var egentligen tänkt att de skulle sova här, men det är ju rätt litet här så de tyckte det blev för trångt.. Heeee... Men jag och Jovi gick hem och dom åkte till nån kompis för att sova också. Alltså, ja. Jag behöver mog sova nununununununu. Ska liksom med tåget 7.25 imorn för att åka hem till Karlstad. Ska jobba hos pappa imorgon(ok, ingen vila ingen rast). Hoppas jag inte mår allt för dåligt och att febern inte slår ut allt för hårt. Imorgon ska vi klä granen hemma också, jeeeeeey! :d Måste nog packa iordning lite saker jag ska ha med hem... Typ nu.. Jag kommer aldrig komma i säng... Typ.


OCH DET KLIAR SÖNDER PÅ MINA ARMAR!!!!! FÖRSVINN.......!!? :o



Nej, men ärligt talat.

Riktigt riktigt bra dag, tack!

/b

Ovido - Quiz & Flashcards