Alla inlägg den 20 december 2010

<3

Av beatrice - 20 december 2010 09:27

Åkte hem igår. Hemhemhemhem <3 Skönt.. Mådde som ett as.. Mindre skönt faktiskt. Men orkade med lite jobb i Sunne ändå, det var mys :) Ingen riktigt jul om man inte får jobba hos pappi ju :) När vi åkte hem sen vart jag helt förstörd visserligen. Jävla huvud hals feber allt.. Men, drack lite glögg, åt mat, jag och mamma slog in alla julklappar, klädde granen och hade det bara hur bra som helst. Massa kärlek.... Älskar julen. ÅH vad jag ska bo hemma nästa jul, det är ju bara så! Nu sitter jag här vid köksbordet och njuter och samlar energi. Bokade just biljetten hem den 23e också.. Billig och bra, hmmmm..... Skönt att vara hemma typ halv tre på natten då också, jeeey.. :( Jobbigt. 


Usch vad jag inte vill åka nu.

Tur ändå att jag har min älskling som väntar på mig i Oslo.. Konstigt att vara ifrån varandra nu när man bor tillsammans. 

Jag måste nog göra mig iordning..... Längtar hem, trots att jag inte åkt än..


<3

/b

Ovido - Quiz & Flashcards