Direktlänk till inlägg 22 december 2010

JEEEEEEP

Av beatrice - 22 december 2010 22:22

TVÅ dagar till julafon. Helt stört....... Och jag jobbar till drygt 22 imorn, det känns såååå feeeeeeeeeeeeett brrrrrraaaaa...... Typ :)

Men det pågår en liten tävling på jobbet nu. Den som säljer för mest varje dag vinner en vinflaska. SAAAATTTEEEEE... Jag vann igår då, fick en flaska. AAAhhhhhh, vann visst IDAG också, hahahah :D Awesome, två flaskor sparkling rosé för jag sålde för mest idag o igår! Hmm.. Även en tävlingsdag imorn med, vi får se hur det går.. :)


En kompis till pappi var förbi hos mig och Johan idag och hämtade lite saker som pappa hade skickat med till honom. Som tack fick vi en vinflaska av honom. Så nuuuu  sitter vi och sippar lite vin och firar att jag vann två gånger  PLUSS att Johan har fått jobb :D Det går ju inte att blir bättre! Vilken dag :D Jovi ska väl ut med grapppar från nya jobbet och fira ännnnnnnnu mer sen, själv ska jag krypa till kojs och sova LÄNGE imorn :)


Men åååååh... Ska blir så himla mysigt med jul :) Bara älskar det! Lika mys varje år verkligen.  Puss på det för nu ska jag sippa klart, dricka lite nyponsoppa och mysa med Jovis innan han går.. :)


bäst

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards