Direktlänk till inlägg 17 december 2010

:)

Av beatrice - 17 december 2010 11:33

Jaha, och så mycket tid fick man över till att trycka ner några rader.

Jag och Johan bor iaf i vår lägenhet sen två veckor tillbaka. Det  är bara så bra. Går faktiskt inte att bli bättre :)) Sjukt nära till Bogstaveien, slottet, centrum och jobbet. När jag kommer hem till Karlstad ska jag väl kankse föröska lägga upp lite bilder...? Åker hem på söndag och jobbar hos pappa under dagen, sen ska vi klä granen och bara ha det massa mys :) Kommer tillbaka till Oslo på måndageftermiddag och då blir det väl jobb fram till jul (:oooooooooooooooooo). Förstår inte riktigt att jul är om sex dagar? Har nog inte fått den där riktigriktiga julstämingen när jag inte är hemma. Men det har jag iaf lovat mig själv, att nästa år ska jag bo hemma vid den här tiden så jag slipper den här sjuka längtan hem när advent och jul och allt närmar sig... Jag och Jovi var på Bogstaveien igår och shoppade lite mer julklappar. Alltså... Jag hittade jordens bästa :D Innan jobbet idag ska vi ner till city och köpa de sista.. Svåraste... Det vill säga; bl.a Gabriel!

Och alltså aaarrrrggghh jag har fått typ världens utslag på armarna som håller på att klia sönder mig! Johan får hålla i mina händer på nätterna så jag inte förstör mig.. :s Gött, köpte massa krämer och grejer förra veckan när jag var hemma, det har väl hjälpt lite men det är långt från bra... Sjuka rengöringsmedel på jobbet :o Behöver nog gå till läkaren.. Igen.. Sjukt mycket jag har varit där senaste halvåret. Magen och utslag och allt vad det är..


MMM, men nu ska jag väcka min älsklingssambo, göra lite frukost och dra ut headsetet så även Johan får njuta av min julplaylist, weehheh :)):)


hallå.. längtar hem

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards