Direktlänk till inlägg 17 februari 2013

!

Av beatrice - 17 februari 2013 19:34

 


Haha åh, en sån gose! Pappa skickade bild på Bruno, han har blivit stooooooooor! Älskar att han heter Bruno. Så jäkla fin, en brun Bruno. 


Orkade liksom inte ritkigt med en lördag OCH söndag, ensam, i Oslo. Så, jag tog bussen hem igår. Mötte upp Johan i stan. Väl hemma orkade ingen göra mat, så vi åt helt enkelt pizza, drack öl, åt chips. När hände det senast?? Lite bastu på det också så var kvällen fulländad. Ärligt, sjukt skön kväll!


Jag och Jovs ska vara hundvakt under veckan. Jag har ju tjatat i typ 100 år om att låna en av Johans mammas vovsisar. Så, äntligen blir det av! Weiweiweiweiii, en liten vovs kommer hit! Hoppas jag tycker det är lika kul i slutet av veckan, hmmm.... Så länge jag slipper torka kiss i lägenheten så är jag nöjd. Eller ja, det kommer jag ju aldrig göra, det står Johan för. Men ändå. Principen.


<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards