Direktlänk till inlägg 5 februari 2013

.

Av beatrice - 5 februari 2013 21:19

Eftersom jag bara tränade två gånger förra veckan, tänkte jag att jag skulle träna fyra denna veckan. Det gick ju bra igår då. Men idag...... Då kommer Heddan in på jobbet lagom till jag slutar och säger att vi ska till Ikea och möta upp Eve och några kompisar till henne. Jaha. Där sprack min plan typ haha.. Så vi tar bussen till Ikea. Inser att vi tydligen åkt till fel Ikea, Evs är ju på ett annat! Lagom fail.... Så, vi äter mat. Och kaka. Och en till kaka. Så efter en timme typ kommer Evs väninnor. Vi tappar bort dom efter hand. Prackar på oss massa saker. Jaha. Då gick bussen om 7min och det är fetaste kön ever. Hinner liksom inte stå där, vi droppar våra grejer å typ löper. Mot godiset. Lite tröst. Hinner med nöd o näppe med bussen. Öppnar godusposen. Det smakar skit. Det gick inte riktigt vår väg idag.. Men det var ju ganska hyggligt ändå..!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards