Direktlänk till inlägg 3 februari 2013

Ha

Av beatrice - 3 februari 2013 23:36

Det är liksom inte samma upplevelse att gå på krogen när man är dritings som när man är lite halvnykter. För det första luktar alla svett. Har aldrig funderat över det tidigare, men alla(= väldigt många) luktar verkligen riktigt grov armsvett. Lagom attraktivt....
Och att man sticker fram ansiktet så man står med 2cm mellanrum(näsa-näsa) känns för mig obehagligt, då jag helst har en armslängd avstånd när jag pratar med någon jag inte känner.
Sen får man förbannat mycket raka och säkerligen ogenomtänkta sanningar i ansiktet, men det är ju fantastiskt egentligen! Intressant kväll, jag hade förbannat trevligt, men det var liksom inte som det brukar vara.

:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards