Alla inlägg under november 2012

Av beatrice - 4 november 2012 16:26

Sitter hemma. Var just och bvikade av syster på tåget. Det känns alltid så tyst och tomt när man haft besök under helgen och när de åker hem igen.. Har haft en supermysig helg med shopping, fika, museum och degning.

Nu ska jag möta upp Johan som kommer från jobbet, då ska vi hå och handla mat. Hoppas det finns godis...... Ärligt. Har inte ätit smågodis på aslänge, så jävla dyrt här i Oslo ju. Så kommer Cathrine med värsta påsen i fredags! Åt så jag mådde dåligt och nu är sötsuget igång igen, haha.. Hur ska jag klara mig?!;o

!?

Av beatrice - 3 november 2012 00:18

Väskan till en kund blev stulen idag när hon provade skor. Hon blev helt knust verkligen! Stackars damen... Trodde vi visste vem som tog den, en man som satt bredvid henne. Han såg väl typ ut som en som stjäl saker, du vet. Men så tog vi en titt i övervakningskameran. Då var det en jävla tant i orange hår som man ser spanar in den, tar en titt åt bägge håll, norpar den och går. Alltså...... Vad gör hon? En vanlig(vanlig?) tant liksom!
Förvirrande när fördomar inte stämmer överens med verklighet. Blir nästan ännu mer upprörd! Vill ge lilla damen en kram också.

Cathrine kom hit idag! Myyyysis:) Kommer bli en så fin helg! Förstår inte vart veckorna tar vägen? Är det redan fredag igen? November? Fattar inte... Men jag gillar det:)

Ovido - Quiz & Flashcards