Direktlänk till inlägg 4 november 2012

självis

Av beatrice - 4 november 2012 16:26

Sitter hemma. Var just och bvikade av syster på tåget. Det känns alltid så tyst och tomt när man haft besök under helgen och när de åker hem igen.. Har haft en supermysig helg med shopping, fika, museum och degning.

Nu ska jag möta upp Johan som kommer från jobbet, då ska vi hå och handla mat. Hoppas det finns godis...... Ärligt. Har inte ätit smågodis på aslänge, så jävla dyrt här i Oslo ju. Så kommer Cathrine med värsta påsen i fredags! Åt så jag mådde dåligt och nu är sötsuget igång igen, haha.. Hur ska jag klara mig?!;o

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards