Alla inlägg den 19 juni 2011

Nu

Av beatrice - 19 juni 2011 12:18

Dagen är kommen. Det är 19 juni och jag ska flytta hem. Sitter i en kaosartad lägenhet med Heidi sovandes i sängen. Lyssnar på Alicia Keyes. 

Helt plötsligt tog det bara slut. Norgekapitlet.

För den här gången.

Den här våren har varit den finaste, bästa. Man kan inte göra annat än att le.



Igår var det jävla massa fest på Svenska + utgång på Kadiz. Det var sinnes! Man kunde inte direkt få en bättre avslutning. Alla var med(utom Maliiiiin som är i London) och alla.. Bara är så bra. en efter.

Insåg att jag sovit ca. 9 timmar på tre dygn. Hmm....... Hade lite sovaöverkoooos med Bitgummorna när Mathilda var här i torsdags, så skulle jag öppna dagen efter. Fredag var en del alkoholflödande med veeeennorna hemma. Skulle öppna dagen efter. Och igår. Eller ja, imorse. Min huvud känns lite komsi komsa måste jag erkänna.


Jag tror bestämt jag måste fortsätta packa. Ska ner till jobbet och hämta mina sista saker. Vemodigt.


/b

Ovido - Quiz & Flashcards