Alla inlägg den 5 juni 2011

O K

Av beatrice - 5 juni 2011 18:24

Det har varit en bra vecka. Det har gått lite väl fort i min smak. Saker som borde hunnits med, har inte hunnits med.

I onsdags kom Mallisen hit, det var kulis :) Satt i parken efter att jag slutat jobbet. Gick inte hem förrän klockan var bort mot ett... Koseligt ju! Torsdag var röd dagis, gillas! Vi mötte upp Eve, Heidi, Malin och Eric och begav oss till båten som tog oss till Gressholmen, en av Osloöarna. Hur B R A som helst, vamt och grejer, gillade det! :) Åkte tillbaka och mötte upp Linnéa och Carro på Jernbanetorget, sweeeeet :)  Hur bra? Veeldig bra! Tryckte en varsin pizza i Slottsparken, chill!
Fredagen bjöd på världens deiligaste väder, så det blev chill i parken även den dagen, med Eve, mmmm :) Med brände axlar och näsa gick jag till jobbet sen vid 16, det kändes väl lite komsi komsa.........Fredagskvällen bjöd på fest hos oss på Parkveien, greitgreit! :):)

Sen blev det söndag och det fina vädret kom inte tillbaka förrän på eftermiddagen. Jag mår sådär. Har nöstädar lägenheten nu. Den typ skiner. Putsat fönstrena även. Delade dom och grejar, fösta gången i mitt liv. Det blev bra! Känns bra.


Nu vill jag ha ett jobb så det kan bli lugn och ro i stugan och Espaņa por favor kan bli avkopplat. Så, jag öser väl på ett tag till. Tar ännu en Brämhults(senaste veckan har det funnits ca. 40st i vår kyl, gött) och hoppas att Johan kan komma hem snart.


/b

Av beatrice - 5 juni 2011 11:15

 


Ovido - Quiz & Flashcards