Direktlänk till inlägg 3 november 2010

crawl

Av beatrice - 3 november 2010 19:32

Klockan är halv åtta och jag är SÅ JÄVLA TRÖTT! Känns som det är läggdags snart om man säger såå........? :) Sitter och äter spaghetti och brända fiskpinnar. Ganska gott ändå, faktiskt! :) Känner mig lite rastlös..... Börjar inte förrän 16 imorn heller! Det får helt klart bli en långpromenix, OAVSETT VÄDER! ...Hoppas jag iaf :) 


Hade det så sjukt bra hemma i helgen. Var på stan med Jovitovi i måndags och köpte kläder till mamis 50årskalajs, fikade, hade det bara.. Så himla bra! Allt. Bra. Bäst! Så jävla bäst.... Längtar hem lite nu... :( Fick schemat för december idag också. Just nu känns det väl helt okej. Men när det väl närmar sig jul kommer det nog vara kämpigt. Sänger dagen innan julafton och vi stänger 24(tror jag). Plus lite extratid efter det, sen bil hem... Vet inte hur det kommer bli? Ser inte ut som jag kommer få så mycket lediga helger så jag vet inte om jag kommer hinna jobba hos pappa nåt heller. Det känns inge roligt.. :( 


Så jävla sugen på å tugga på nåt.. Samtidigt som jag typ mår dåligt nu efter maten. Sweet.............. 


just gonna stand there

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards