Alla inlägg den 5 november 2010

Av beatrice - 5 november 2010 14:21

Så bra dag! Vaknade(AV MIG SJÄLV!!) vid typ nio. Åt långfrukost med Lollis som började 11. När hon åkte till jobbet drog jag på mig träningskläder och gick ut på en powerpromenix. Typ.. Hade ingen aning om var jag gick först, men upp till Briskeby och virrade lite innen jag kom ner på Frognerveien och förbi Solli, ner till hamnen och sen hem längs Karl Johan, omväg till Kiwi för att köpa äpplen och sen hem. Haha tyckte jag gick aslångt, men var ändå bara ute en timme.. Men jag gick väl så raketfort saaaattttteeeee ;) Nää.. Men sjukt skönt att börja dagen med lite frisk luft så att säga. Kom hem och duschade, sminkade mig och nu har jag just tryckt godaste maten! Haha, ärligt man kommer på så mycket fina kombinationer när man bor såhär. Så idag blev det fiskpinnar med remouladsås(köpt, och den är faktiskt aaasgod!), och eftersom jag inte hade nån pasta kvar eller potatis eller nåt fick det bli majs till. Hahaha.. Smakade asbra :D 

Nu tänkte jag packa ihop lite grejor, disk och sånt kul... :) Åker till Karlstad imorn efter att jag slutat en lite sväng, skönt :):):) Nån helg måste jag verkligen åka upp till Sunne också.. Vore mysigt :)


Men hallå... Det är redan fredag! Var tar dagarna vägen? Var tar veckorna vägen?? Måste planera när jag ska julhandla! Det känns lite kååånstigt.. Okej. Men på återseénde I guess........ 


true colors

/b

Ovido - Quiz & Flashcards