Direktlänk till inlägg 31 juli 2009

Long ago

Av beatrice - 31 juli 2009 16:06

Fan.. Jag är dålig på attuppdatera. Allting inom datorväärlden.  Bloggen, bilddagboken, ansiktsboken.. Men det ger sig. Sommarvädret är piss. När var det så kasst senast?

Jag ska i vilket fall vara glad att det var både sol på min födelsedag och dagen då jag hade 18årskalajset. Fett. Ärligt, så jääävla nice den 24 när breudarna kom upp till sunne för att fira med mig! Vi var uppe hos Martin för vi höll på att renovera köket i våran stuga. Martin och Johisälskling var kvällens kockar och lagade trerätters. Mary hade guran med isg, matti vindonka och ecken och jocke satt på baksidan av huset och drack innan vi upptäckte dom och släppte in dom i köket för att underhålla gossarna, hahaha! Galna. Gooood mat, gooott vin, störtskön fylla, fick två dretfina halsband av breudarna och en (VALFRI!!!) cider av ecken(jocke var nog också med på den....) hahahah! Marcus kom under kvällen också för han had eingen annan stans att vara? Eller så ville han helt enkelt vara med och fira mig(och johis lite grann). Så jävla bra kväll så det finns inte. Kvällsol och min underbara vänner och bara.. JÄÄÄÄÄÄS! Mamma och pappa skjutsade in oss till sunne sen, Björnta spelade på Kolsnäs, swejjjjjjt! Hultanlåten som avslutning, eeeeeeehhhhh... HULTANTÔSERA SJÖNG! Jiiiihhhhaa! Verkstan blev även för mig och puddi la in en skön knuff. Maria fick en härlig ryss efter sig och Matti raggade på norskar.

Fan... Så jävla bra. Ni  är de bästa <3


Jobbet kallar tillbaka mig. Fortsättning kommer väl så småning om.


kiss me

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards