Alla inlägg den 8 januari 2012

Av beatrice - 8 januari 2012 21:30

gick till emelies butik och löste provisoriska termosar(?) och steamade melk. så begav vi oss mot holmenkollen, typ -15gr. skönt! satte oss med vår halvljumna choklad(konstigt med ch) och njöt av vår halvlediga dag och hade det ganska så bra :) lite puss på det!


         

m

Av beatrice - 8 januari 2012 11:55

Söndag och äntligen lite ledig. Men betoning på lite.

Fattar inte hur hela december kunde gå så snabbt? Förutom sista veckan innan jul då iofs.. Ärligt.
Men veckan hemma i mellandagarna kunde  inte bli bättre. Åh. Det skulle inte funkat utan det.  Familjen, vänner, god mat, träning, lite.. Kärlek helt enkelt. Längtar till nästa jul. Fast då ska jag bo i Karlstad. Det sa jag förvisso förr året också.. Men. Ska jobba på det.


Har varit megasjuk sen jag kom tillbaka till Oslo. Hostar fortfarande så jag tror att inälvorna ska följa med, men annars bättre. Alltid något. Ingen feber och huvudvärk längre iaf...Skönt att jobba sex dagar med det, plus extra långa dagar. 
Tänker åka till Holmenkollen med Emelie och dricka varm sjoklad bara för det. Mys.



Fantastiskt att mitt hår är typ orange. Så fimla fiiiiint, ååååhhh :):):):):):):):):):):):):):):):) 
?


/b 

Ovido - Quiz & Flashcards