Direktlänk till inlägg 24 september 2012

lycko

Av beatrice - 24 september 2012 08:40

Sådär, då påbörjar vi en ny vecka. Skönt, den förra gick inte riktigt i mitt tecken...!
Det börjar med att telefon blir stulen, ur "mobilväskan". Tätt följt av riktigt helvetiska dagar på jobbet. Tänker att helgen kan ju bara blir bättre. Och det gjorde den! Mamma och pappa kom och hälsade på. Guld värt. Jag har längtat extremt mycket! :) Ja, och så skulle jag och mamma på stan. Jag inser att mitt bankkort och körkort har försvunnit ur fickan. Alltså, jag orkar inteeeeeeeeeeeeeeee......!! Ehhhhhh....! Det gick ju bra då, men lite lätt irriterande(igen) att allt händer samtidigt. Eller, så är det bra.. Då har jag väl det avklarat?!


Följde med till Sverige. Ska hämta ut ny telefon, gå till läkaren(if gör sitt jobb), ta igen den shoppingen med mamma som vi inte hann med i lördags. Äta god mat. Ha det bra. Det blev långhelgsledigt. Sköönt!

Nu tänker jag äta en fet frukost och se på tv. Svensk tv!! Lovely :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards