Direktlänk till inlägg 13 september 2012

guze

Av beatrice - 13 september 2012 23:16

Långpromenix med Hedzz efter jobbet. Hade lite ångest efter att ha stått på hennes jobb och möljt godis i typ 45min.. Gick upp till Adamstuen och hittade värsta mysiga typ fiket/restaurangen som vi tänkte inta på söndag. Mmmm:)) Fönstershoppade i Grensen, ha-begäret är lite för stort just nu! Tänkte lätta på trycket imorn innan jobbet....!


Soffan på jobbet har inspirerat mig lite de sista dagarna. Hon har tränat innan jobbet. Alltså....!!!! Jag dör. Kan hon, kan väl jag?! Eh.. Klockan 9.00 står Amanda utanför min port imorn så ska vi ta en pw! Duktiga!!! Aaahhhrrrg!


Ska försöka sova lite innan Johan kommer hem. Går inte att se på varken Lyxfällan eller Efterlyst, så jag blev lite ledsen:/ åhhee.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards