Direktlänk till inlägg 22 mars 2012

sjuk?

Av beatrice - 22 mars 2012 10:57

Feber, rakblad i halsen och ett dunkade huvud. Sjukt hungrig, men orkar inte äta. Plus att jag grinar för allt. Jobbig tjej.. :(

Känner inte att det är riktigt läge att vara sjuk.. Men, jag var förbi jobbet för att säga att jag inte kommer senare idag. Det tar tre min att gå dit. Jag var sjösvett när jag kom fram. Känner mig så fräsh! Helt ärligt så mår jag pess...


Insåg att det är första gången sen jag flyttade till Oslo som jag har varit hemma för jag är sjuk. Det betyder dock inte att jag inte varit sjuk under den tiden. På mitt förra jobb har jag jobbat med 40gr feber, influensa, magsjuka, förkylning.. Och nej, inte för att jag ville. Utan för att man blev tvingade till det. Ganska vidrigt. Men det var ju en hel del som inte funkade där.


Nu ska jag lägga mig och se på nåt kvalitétsprogram. Dricka honungsvatten, det är nog det enda som går ner. Längtar tills Johans kommer hem.. Inte kul att vara själv..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards